2010. december 7., kedd

Itt tanulunk is egymástól - interjú Erdei Tamással

Nyáron szerencsés események sorozataként sikerült leigazolnunk a tavasszal a Kopa Kőbányánál kisegítő Erdei Tamást, aki azóta jobbnál jobb játékkal és gólokkal segít bennünket. A Kopa elleni meccs előtt szinte magától értetődő hogy őt kérdezte lapunk arról hogy mi volt és hogy mi lesz, mire ő készséggel válaszolt:


Kozelito Tél blog: Mit gondolsz, sikerült beilleszkedned új csapatodba?
Erdei Tamás: Részben igen, de nem maradéktalanul. Sportról van szó, így adódik, hogy hamarabb megtörténik a dolog. Játékban még kell az, hogy Palágyival, vagy Ángyánnal jobban össze tudjak játszani, ez nekem nagyon fontos lenne, de hát rajtam is múlik a dolog. No meg az András-féle előremenetelt is meg szeretném tanulni. A másik féle beilleszkedés meg még folyamatban van.
KTB: Hogy állítanád fel a kezdőcsapatot 5+1-ben?
E. T.: Renátó a kapuban, én és András hátul, Máté középen, Palágyi és Ángyán elől.
KTB: Mi a véleményed a Hazafias Népfront elleni meccsről?
E. T.: Nem volt vele semmi gond. A labda lehetet volna jobb, lehet, kéne a csapatnak egy elfogadhatóbb labdát venni.
Namost láttam őket előző meccsükön, ahol a narancssárga cipős böfögött meg már majdnem a pályára szart, annyira unta a meccset, meg a többiek is, ellenünk meg szerintem volt valami feszültség. Én élveztem velük játszani, ha azt a pár gólt, amit lehetett volna, még be tudtuk volna rúgni, és szorosabban lezárni a meccset, azt mondanám semmi gond, meg szerintem így sincs.

KTB: Mért nem a Kopa Kőbányához igazoltál nyáron?
E. T.: Ez egy kicsit furcsa lesz: csak egy meccseteket láttam (a KuKás(z)ok elleni 7-1-et – a szerk.), valamint nekik is csak pár meccsükön voltam (már ami bajnoksághoz kötődik), így igazán nem láttam meg az állandó arcát egyik csapatnak sem. Ide azért akartam jönni, mert magyarosok vagytok, tudtam, hogy ha most maradok veletek egy évfolyamon, akkor az ismeretség a focin keresztül adódik, valamint nem akartam azt, hogy nagyon nagy vereségeitek legyenek, de ígyse-úgyse történt volna meg ez.
A Kopa Kőbánya játékosai egyénileg nézve jobbak mint mi. De csapatként mi vagyunk jobbak. Nincs kiabálás, elég sokat passzolunk, és ami a fontos, meghallgatjuk a másikat, és tanulunk is egymástól. Na ott ez nincs meg.
   
KTB: Mire számítasz szombaton?
E. T.: Sok hiányzónk lesz, így háromesélyes. Nem tudom az ellenfélnél kik lesznek. Ha Ernő és Peti, a két támadójuk lesz, akkor lesz a kapusunknak elég dolga. Ha Ernő és Peti nem, kiegyenlített meccs lesz.
KTB: És mit üzensz a szurkolóknak?
E. T.: Olvassanak sokat.

KTB:  Mit?
E. T.:Egyértelmű, Fehért és Palágyit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése