2018. április 18., szerda

Alibi

A legutóbbi meccsen újabb szintet léptünk meg azzal, hogy kulcsjátékosunk azért mondta le a szereplést, mert előző este fáradt volt. Ebből a jeles alkalomból csokorba szedtük, az elmúlt időkben milyen említésre méltó alibivel jelentkeztek a csapattagok a tekintetben, hogy éppen miért nem jönnek meccsre. A válogatásban vegyesen szerepelnek az emlékezetben megőrzött jeles mondások és a levelezőlistán 2013 szeptember óta közzétett üzenetek legjobbjai.


"A barátnőmnél alszom, nem lesz nálam focicucc."
"Meccsem van aznap, nem akarok elfáradni."
"Félek attól, hogy begyullad a csonthártyám, nem akarok kockáztatni."
"Most szeretnék a barátnőmmel időt tölteni."
"Ja? Azt hittem, a jövő héten van a meccs."
"Ja? Nem úgy volt hogy fél egykor kezdünk?"
"személyes okoknál fogva mégiscsak le kell mondanom"
"sajnálom, nekem a szombat csak rontott a csuklómon, sőt tegnap még úszni is elmentem - azt hittem, hogy segít. a folytatás érdekében én a most szombatot kihagyom."
"nekem még a bokám miatt kérdéses, jelenleg 67.4%"
"mindjárt leszakad az ég. mi lesz, ha dézsából öntik?"
"indulok haza, vinnem kell a kocsit édesanyámnak"
"határozott talánt mondok"
"Ne haragudjatok, srácok, de mégsem tudok menni. Elhagytam a lakáskulcsom, órák óta a lakásom udvarán ülök egy szál laptoppal, várom a lakótársam, aki 5 körül érkezik... Déltől estig dolgozom, muszáj aludnom pár órát előtte."
"Tesómnak kell besegítenem campus kupán."
"a következő fordulót Törökországban töltöm, a Medipol Basaksehirhez hívtak próbajátékra,"
"Nekem ma van a szülinapi bulikám (szeretettel várunk mindenkit), ha még ébren vagyok reggel 9-kor, akkor odatámolyoghatok használhatatlankodni :)"
"Én a Bárány Boldizsárt nézem meg a Radnóti Színházban."
"Vasárnap óta - részben ismert, részben ismeretlen okokból kifolyólag - egy Alien vert tanyát a mellkasomban; amíg ki nem kergetem, addig nem szívesen kockáztatom a játékot."
"gólkirályjelöltünk tanít éppen akkor"
"Lejárt a bkv-bérletem, ezért inkább visszaköltözöm a szüleimhez."
"elfeküdtem még a kánikulában huzatba aludni, és annyira megviselt, hogy egy hete már nyakban, lapockában, hátban kering a gyulladás"
" ma csak lélekben, de holnap már fizikailag is ott leszek veletek, egyetlen kérésem, hogy azért valamicskét hagyjatok a budapesti sörkészletből"
"Srácok, bocsi hogy nem mentem, de a péntek esti buliban elfogyasztott legalább 7 sör-unicum és ismeretlen mennyiségű pálinka révén még szombat reggel is varacskos disznó állapotban voltam."



lapzártánk után érkezett a hír: "Sajnos kilyukadt a cipőm, ezért lehet, hogy nem megyek."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése